Monday, July 28, 2008

最后一次



在我最后一次 闭上眼睛之前 我想對你說 我愛你
在你怀里 舍不得放弃 心里有千万语还没说给你听
我使劲全力 不想闭上眼睛 这次告别就不能再相遇
不能再陪你 但不要忘记 你曾经答应我你会好好活下去(我永远爱你)

先走了 去了好远的地方 不能再陪你看日出 等不到天亮
所有回忆 抹去却并不容易 生死由天决定 不要太伤心

在我最后一次 闭上眼睛之前 我想對你說 我愛你
在你怀里 舍不得放弃 心里有千万语还没说给你听
我使劲全力 不想闭上眼睛 这次告别就不能再相遇
不能再陪你 但不要忘记 你曾经答应我你会好好活下去(我永远爱你)

这首歌,来自一个17岁的女生。网上传说有三个版本,第一个就是这个女生患了癌症,临死之前为挚爱男友写的一首歌。第二个就是这个女生被她深爱的男友抛弃,自杀前写的一首歌。最后一个就是,女生的男友得了重病,女生就写了这首歌给她的男朋友,写好之后,男朋友也去世了,女生也跟着自杀。不过唯一可以肯定的,那女生真的去世了。到底是不是真的呢?你们自己去决定。我的真心话,这首歌真的很感动...

8 comments:

Anonymous said...

感动!

Anonymous said...

i wan cry le.......so touching!!! :'(

Anonymous said...

Dis girl is from singapura ,named Lavigne (has been an artist b4..)

Dis song was written by her while she noe tat her life ony left 3month..

She record dis song 4 her bf as her bf's B'day present.

Dis girl oledi die on 17-05-2008 because of leukemia.

This song very touching...
I cry everytime i heard dis...
Pls appreciate ur beloved because u x noe when u will leave dis world..

ZhanYenn gGiEs said...

Yea...We have to appreciate our beloved... =) Thx for ur information...

Anonymous said...

haha...
u're welcome...
Wish u n ur sweet bf will last 4ever...

Anonymous said...

i admit tis song is really nice n touching ~ ^^it meaningful ~ it really suitable 4 me ~ n also the others too ~ ya it correct ~ v should appreciate our beloved n don regret ~ ^^

JesSie PuDing said...

Best! dis song reali touching... bt, jz feel vry regret abt d gal ade past away..i'll 4ward 2 my fren 4 sharing
^.^

Anonymous said...

nice and touching song...support u