Friday, November 13, 2009

The Ugly Truth 丑陋的事实


Welcome SBS SWC`s Member!

嗨,欢迎来到这里与我分享你们的不爽…亲爱的拉曼学院SBS SWC成员们,在还没开始看之前,先把一面镜子搬到你电脑旁边…

Ok 事情源头来自我在“面子书”那里大胆留言呛你们先,其实当初我并非没有顾及后果,不过我认为每个人都应该有发言权,所以我才踏了这一步…我把之前那篇文章删了,不是代表我怕你们,只不过里面有些用词不恰,所以我想用这篇来代替。

事发过后有人屌我,“自己都不够帅,还有资格去讲别人咩?”那请问是否只有帅哥美女,才可以批评别人?做人要懂得变通,不要死板板把思想停留在n世纪…事实就是丑陋的,接受不到你跑来屌我?你们很可爱,真的很可爱…被人家说几句不够帅不够美就不甘愿,你们真的认为你们很帅很美丽?如果我在背后说你们的坏话,你们就会说我是小人,在背后说你们的是非…现在我光明正大讲出来,你们又屌~ 如果你要我讲骗话,可以啊,你们很帅很款很有型,美女们沉鱼落雁闭月羞花。

你们说我丑,我没怎样啊…反正也不是第一次了,要学会接受事实…反而你们,被说了几句况且我并没有指名道姓,你们先对号入座的喔,就跑来闹…我是不在意啦,因为你们不是第一批“受害者”,之前几次我已经被屌得惯了…批评是要你们进步,知道弱点在那里,才会去改…如果我的用词很辣,伤害到你们的自尊,对不起咯…不过要我承认我是错的,我不会妥协…现在望一下你们的镜子,你们真的认为我说错了吗?有自信是一件好事,太过自信反而不好…

要不要去接受这个事实,你们自己决定…还有谢谢ex4896的一番肺腑之言,虽然你匿了名,不过你的好意我是知道的…不管你是过路人还是局中人,我还是一样感激你… =D

5 comments:

milkmilk chingsu said...

if u got time~hardworking in ur study~dun so hardworking talking on other people~keep ur mouth better~
everyperson got their own beauty~so dun say ppl not enough lengzai or lenglui~
b4 tat~u oso use mirror to c ur face~izzit u reli better than them~
omg sry~u r NOT~

ZhanYenn gGiEs said...

O i c~ Thats your OWN opinion? Haha...Well im happy to accept that TRUTH, better than someone, cant accept it at all...

ZhanYenn gGiEs said...

And before that, did u realise you`re doing the same thing with me? =D Take care girl...

milkmilk chingsu said...

Opps~sry~I M NOT SAME WIF U~
Totally is not same~
we sbs swc noT prom king n prom queen~
we juz a team tat organize event n solve student problem~
I M SO SORRy~
we r not so free to write other ppl business~
1st - we dono u~
2nd - u dont have the power to say we all~bcz u dono noe wat mean SBS SWC~we r not OO member n also not TT member~
3rd - So thank for ur opinion that we r not pretty n handsome enough~i think although we r ugly~bt we r hardworking than u~

THANK YOU....

ZhanYenn gGiEs said...

Ok...Since ur fren Mia Earn Hui explained to me, I m really sorry to what i did...I dunno anthing about SWC, I dunno u all pay so much work on it...Sorry...